جستجوی مقالات

توانمندی‌ های ارسال در کوریر سرویس‌ها

ارسال توسط چیتاپست
13 خرداد 1403 زمان مطالعه :
18
دقیقه
0
توانمندی‌ های ارسال در کوریر سرویس‌ها

در دنیای مدرن که همه چیز به سرعت نور پیش می‌رود، می‌توان گفت کوریر سرویس‌ رگ حیات و راه نجات انواع کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین است. واژه «انواع» حاکی از گستره توانمندی‌ های ارسال در کوریر سرویس‌ها است! شرکت‌های کوریر سرویس خدمات تحویل درب به درب را به اشخاص و کسب و کارهای متعدد، از جمله بیمارستان‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌‍‌های آنلاین و غیرآنلاین، دندانپزشکی‌ها و غیره، ارائه می‌دهند. مرسوله‌ها یکسان، یک اندازه و از یک جنس نیستند، بلکه تنوع‌شان بسیار زیاد است، از این رو، برای جابه‌جایی و ارسال هر دسته، باید امکانات، وسایل نقلیه و دیگر ابزارهای لازم در کوریر سرویس آماده شده باشند.
در این مطلب، هر آنچه باید در مورد توانمندی‌ های ارسال در کوریر سرویس‌ها بدانید برای‌تان خواهیم گفت.

کوریر سرویس چه مرسولاتی را ارسال می‌کند؟

شرکت‌های کوریر سرویس مرسولات متعددی را جابه‌جا می‌کنند، از نامه و بسته‌های کوچک و بزرگ گرفته تا انواع مرسولات خاص مانند دارو و تجهیزات پزشکی و محصولات تازه و فسادپذیر. فرقی نمی‌کند مرسوله‌تان از چه جنسی است و وزن و ابعاد آن چقدر است، در هر صورت، شرکت‌های کوریر سرویس آن را از مبدأ از شما تحویل می‌گیرند، بسته‌بندی را به شیوه اصولی انجام می‌دهند و امکان رهگیری مرسوله را نیز در سراسر مسیر برای‌تان فراهم می‌کنند.
در ادامه، از مرسولاتی که شرکت‌های کوریر سرویس جابه‌جا می‌کنند برای‌تان خواهیم گفت.

ارسال نامه

اول از همه، به سراغ ارسال نامه در کوریر سرویس می‌رویم. وقتی اسم پست به میان می‌آید، معمولاً اولین چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد نامه و پاکت نامه است؛ یعنی اولین خدمتی که شرکت‌های ارسال و تحویل از قدیم تا به امروز ارائه داده‌اند.
روزانه، کوریر سرویس‌ها، نامه‌ها و پاکت‌های بسیاری را در شرایط آب و هوایی مختلف ارسال می‌کنند.

ارسال بسته یا پارسل (Parcel)

ارسال پارسل

گزینه دوم ارسال بسته‌ یا پارسل‌ (Parcel) است. کوریر سرویس‌ها خدمت ارسال انواع بسته‌های کوچک و بزرگ را به اشخاص و شرکت‌ها و فروشگاه‌ها ارائه می‌دهند. فروشگاه‌ها و کسب و کارهای آنلاین از سرویس ارسال بسته یا پارسل برای تحویل به موقع بسته به دست مشتریان‌شان استفاده می‌کنند. هر چیزی که قابل سفارش از فروشگاه‌های آنلاین است، از جمله لباس، لوازم آرایش، اکسسوری، پارچه و غیره، در کوریر سرویس‌ها نیز امکان جمع‌آوری، ارسال و تحویل‌شان وجود دارد (بجز مرسولاتی که به عنوان ممنوعات به حساب می‌آیند).
وقتی سفارش یا سفارش‌های‌تان در کوریر سرویس ثبت می‌شود، نماینده کوریر سرویس به مبدأ مراجعه می‌کند، یک یا چندین مرسوله را تحویل می‌گیرد و پس از آن، روند ارسال، بسته‌بندی و تحویل آغاز می‌شود.

ارسال پالت (Pallet Shipment)

شرکت‌های کوریر سرویس امکان ارسال پالت‌های بزرگ را نیز فراهم کرده‌اند. پالت‌ها معمولاً حاوی محصولات فساپذیر، مانند دارو یا میوه‌جات و سبزیجات نیستند، بلکه صرفاً اندازه‌شان بزرگ است و باید با ابزارهای مناسب جابه‌جا و حمل شوند. این کوریر سرویس‌ها امکانات، نیروی کار و فضای کافی را برای دریافت، پردازش و ارسال پالت فراهم کرده‌اند.

بارگیری و تخلیه

بارگیری (Loading) و تخلیه (Unloading) روند بسیار مهمی است و پیچیدگی‌ها و دشواری‌های مختص به خودش را دارد. خدمت تخلیه و بارگیری برای انواع وسایل نقلیه زمینی، هوایی و دریایی ارائه می‌شود و از مبدأ آغاز می‌شود و تا مقصد ادامه دارد. اگر روند بارگیری و تخلیه به درستی صورت نگیرد، باعث بروز آسیب‌های جدی خواهد شد. در واقع، این سرویس نقش بسیار مهمی در زنجیره تأمین (supply chain) دارد و کیفیت انجام آن نیز بر کسب و کارها تأثیر می‌گذارد.
کوریر سرویس‌ها خدمات بارگیری و تخلیه را با استفاده از ابزارها و امکانات لازم و با کمک نیروهای متخصص ارائه می‌دهد. استخدام کارمندانی برای انجام روند بارگیری و تخلیه هزینه‌بر است، از این رو، اکثر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند آن را به شرکت‌های کوریر سرویس بسپارند.

خدمات ویژه‌سازی‌شده (متناسب با نیازهای دقیق کسب و کار)

خدمات ویژه‌سازی‌شده، همانطور که از عنوانش پیدا است، دقیقاً متناسب با نیازهای کسب و کار شما ارائه می‌شود. برخی از کسب و کارها به دلیل سبک و استراتژی و نوع مرسوله‌شان، نیاز دارند خدمات خاصی را دریافت کنند. در این شیوه، تک تک مراحل کار، از جمع‌آوری گرفته تا بسته‌بندی و تحویل، متناسب با شیوه کسب و کار و مرسوله‌تان خواهد بود.

خدمت ارسال حجیم و سنگین اختصاصی (Full Truck- Load)

اگر مرسوله‌تان آنقدر بزرگ است که یک وسیله نقلیه را به خود اختصاص دهد، خدمت ارسال حجیم و سنگین اختصاصی (Full Truck Load) یا به اختصار FTL گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در واقع، سرویس FTL از خدمات شرکت‌های کوریر سرویس برای ارسال مرسولات سنگین و حجیم است. در این سرویس، محدودیت سایز و وزن وجود ندارد، بسیار مقرون به صرفه است و به علاوه، مرسوله‌تان نیز سریع‌تر به مقصد خواهد رسید.

خدمت ارسال حجیم سنگین اشتراکی (Less than Truck- Load)

خدمت ارسال حجیم سنگین اشتراکی (Less than Truck- Load) یا به اختصار LTL یکی دیگر از خدمات کوریر سرویس‌ها برای ارسال مرسولات سنگین و حجیم است. در این روش ارسال، چندین مرسوله بزرگ متعلق به مشتریان مختلف در یک وسیله نقلیه قرار می‌گیرد. در واقع، در این مورد، فضا و هزینه ارسال اشتراکی است. اگر مرسوله‌تان آنقدر بزرگ نیست که که یک وسیله نقلیه را به صورت کامل به خود اختصاص دهد، بهتر است گزینه LTL را انتخاب کنید تا هزینه ارسال برای‌تان کمتر شود.

ارسال مرسوله‌های خاص در کوریر سرویس‌ها

برخی از مرسولات، باید تحت شرایط مشخصی بسته‌بندی، جابه‌جا و ارسال شوند. هر شرکت کوریر سرویس، بسته‌ به توانمندی‌ هایش، یک سری از این مرسوله‌های خاص را جابه‌جا می‌کند. در ادامه، از انواع مرسوله‌های خاص و شیوه ارسال‌شان در کوریر سرویس‌ها به تفصیل برای‌تان گفته‌ایم.

ارسال اسناد مالی و قانونی

ارسال اسناد مالی

شرکت کوریر فقط برای ارسال محصولات نیست، بلکه امکان ارسال اسناد و مدارک مهم، از جمله اسناد مالی و قانونی، نیز در آن‌ها وجود دارد. اما چه کسانی از این سرویس ارسال اسناد مالی و قانونی استفاده می‌کنند؟

  • اشخاص
  • شرکت‌های حقوقی
  • بانک‌ها
  • آژانس‌های دولتی

شرکت‌های کوریر سرویس قراردادها، اسناد و مدارک حقوقی و مالی را تحت شرایط خاص از فرستنده تحویل می‌گیرند، آن‌ها را در امنیت کامل ارسال می‌کنند و در نهایت، به گیرنده تحویل می‌دهند. از این رو، اشخاص و نهادها خیال‌شان از بابت امنیت فیزیکی مرسوله راحت است و همچنین مطمئن هستند که محتوای اسناد و مدارک‌شان افشا نخواهد شد.
علاوه بر امنیت، مسئله تحویل به موقع نیز مطرح است. کوریر سرویس‌ها روش‌های متنوع فوری و غیر فوری برای توزیع مرسولات دارند. از این رو، فرستندگان این مرسولات مهم خیال‌شان راحت خواهد بود که اسناد و مدارک‌شان به موقع به دست گیرنده خواهد رسید.

ارسال تجهیزات و لوازم پزشکی

تجهیزات و لوازم پزشکی یکی دیگر از مرسولات خاصی هستند که شرکت‌های کوریر سرویس امکان جابه‌جایی و ارسال‌شان را با استفاده از ابزارهای مناسب، ایجاد شرایط خاص و آموزش نیروهای متخصص فراهم کرده‌اند. شاید فکر کنید جابه‌جایی مرسولات پزشکی زیاد پیش نمی‌آید، اما باید بگوییم که اصلاً اینطور نیست. روزانه، تجهیزات بسیاری بین فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مطب پزشکان، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها و دیگر مکان‌های مرتبط با این حوزه جابه‌جا می‌شود و کوریر سرویس‌ها نیز نقش بسیار مهمی در این روند ارسال و تحویل دارند.
پزشکی از آن حوزه‌های حساسی است که در واقع، ارتباط مستقیمی با جان اشخاص دارد. به همین ترتیب، ارسال ملزومات پزشکی نیز کار بسیار حساسی است و برای انجام مراحل مختلف آن، باید ابزارها و شرایط لازم و نیروی آموزش‌دیده وجود داشته باشد. برخی از شرکت‌های کوریر سرویس این امکانات را فراهم کرده‌اند تا این کالاها و تجهیزات به شیوه‌ اصولی و بدون آسیب دیدن به مقصد برسد.
کوریر سرویس‌ها، علاوه بر تجهیزات پزشکی، موارد دیگری را نیز، مانند خون و دیگر نمونه‌های آزمایشگاهی را جابه‌جا می‌کنند و بدین ترتیب، امکان انجام سریع آزمایش‌ها را برای آزمایشگاه‌ها و بیماران فراهم می‌کنند. شرکت‌های کوریر سرویس برای ارسال این موارد نیز ابزارها و کیسه‌های مخصوص را فراهم کرده‌اند. به علاوه، برخی از این نمونه‌ها باید در دمای مناسب نگهداری و جابه‌جا شوند و در کوریر سرویس‌ها، ابزارهای لازم برای انتقال نمونه‌ها در دمای مناسب فراهم شده است.
کوریر سرویس‌ها، با ایجاد امکان جابه‌جایی سریع و اصولی این مرسولات، امکان انجام اقدامات و آزمایش‌های به موقع را برای مراکز درمانی فراهم کرده‌اند.

ارسال محصولات تازه و فاسد شدنی

مواد غذایی، محصولات تازه و فاسد شدنی نیز در دسته مرسوله‌های خاص قرار می‌گیرند. کوریر سرویس‌هایی که خدمت ارسال محصولات تازه و فاسدشدنی را در میان خدمات‌شان دارند شرایط مناسب را نیز برای بسته‌بندی و جابه‌جایی‌شان فراهم کرده‌اند. این مرسولات باید به شیوه اصولی بسته‌بندی شوند و همچنین در دمای مناسب و کنترل‌شده جابه‌جا شوند تا تازه باقی بمانند و کیفیت‌شان افت نکند. به علاوه، سرعت ارسال نیز دراین مورد اهمیت پیدا می‌کند تا مرسوله سالم و تازه به مقصد برسد.
وقتی کوریر سرویس را برای ارسال محصولات تازه و فسادپذیر انتخاب می‌کنید، خیال‌تان راحت خواهد بود که مرسوله‌تان تحت شرایط مناسب ارسال می‌شود و تازه و سالم نیز به مقصد می‌رسد.

ارسال مواد خطرناک (Hazardous Material)

ارسال مواد خطرناک

برخی از کوریر سرویس‌ها خدمت ارسال مواد خطرناک (Hazardous Material) را نیز ارائه می‌دهند. از مواد خطرناک می‌توان به مواد شیمیایی، عوامل بیولوژیکی (biological agents) و مواد رادیواکتیو اشاره کرد. حمل این مرسولات باید کاملاً با احتیاط و در شرایط کنترل‌شده انجام شود تا آسیبی به محیط وارد نکنند و به علاوه خودشان نیز تخریب نشوند و تحت واکنش‌های شیمیایی، ماهیت‌شان تغییر نکند. شرکت‌های کوریر سرویس این مواد را تحت شرایط استاندارد ارسال می‌کنند تا در این روند، هیچ اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد و ماده نیز تغییری نکند.

ارسال مرسولات گران‌قیمت

ارسال مرسولات گران‌قیمت، از جمله طلا و جواهرات و آثار هنری، بسیار حساس است. وقتی قرار است مرسولات گران‌قیمت را ارسال کنید، ممکن است افکار مختلفی باعث نگرانی‌تان شود. مثلاً اگر مرسوله گم شود، اگر آسیب ببیند، اگر مرسوله را بدزدند! یکی از این افکار کافی است تا از ارسال بسته پستی پشیمان شوید یا اینکه تمام مدت نگران مرسوله‌تان باشید. کوریر سرویس‌ها خدمات ویژه‌ای برای ارسال مرسوله‌های گران‌قیمت دارند و آن‌ها را به سرعت، تحت شرایط امن و در بسته‌بندی مناسب، به مقصد می‌رسانند. به علاوه، شرکت‌های کوریر سرویس امکان پیگیری مرسولات به صورت آنلاین را نیز برای‌تان فراهم می‌کنند تا هر لحظه، از وضعیت مرسوله‌تان مطلع باشید و خیال‌تان از این بابت راحت باشد.
اگر می‌خواهید شرکت کوریر سرویسی را برای ارسال مرسولات گران‌قیمت انتخاب کنید، بهتر است به سراغ گزینه ارسال سریع بسته بروید و از خدمات ارسال فوری کوریر سرویس، مانند سرویس تحویل همان روز (Same Day Delivery) یا سرویس تحویل روز بعد (Next Day Delivery) استفاده کنید تا مرسوله‌تان آسیب نبیند، گم نشود و سریع به مقصد برسد.

ارسال مرسولات حجیم

اگر اندازه مرسوله‌تان بیشتر از حد استاندارد است، اصلاً لازم نیست نگران ارسال آن باشید، چرا که شرکت‌های کوریر سرویس، با ارائه خدمات ویژه، مرسوله‌های بزرگ‌تان را از شما تحویل می‌گیرند و به سلامت، به مقصد می‌رسانند. وقتی برای ارسال مرسوله‌های حجیم از خدمات کوریر سرویس استفاده می‌کنید، دیگر لازم نیست نگران بسته‌بندی، انتقال مرسوله پستی به کوریر سرویس و حفظ امنیت و سلامت مرسوله‌تان باشید، چرا که کوریر سرویس‌ها مرسوله شما را درب منزل‌ از شما تحویل می‌گیرند، آن را در هر اندازه‌ای، به شیوه صحیح بسته‌بندی می‌کنند و با وسیله نقلیه مناسب به مقصد می‌رسانند. در واقع، خدمات کوریر را کاملاً متناسب با نیازتان دریافت می‌کنید.

ارسال مرسولات شکستنی

اجسام شکستنی یکی دیگر از مرسولات خاص هستند که باید تحت شرایط خاص ارسال شوند. مرسولات شکستنی باید به شیوه صحیح و اصولی بسته‌بندی و جابه‌جا شوند تا آسیب نبینند و سالم به درست گیرنده برسند. شرکت‌های کوریر سرویس مرسولات شکستنی را به شیوه اصولی بسته‌بندی می‌کنند، روی آن‌ها برچسب مخصوص می‌زنند تا با احتیاط حمل شوند و آسیب نبینند. بدین ترتیب، می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها برای ارسال بار شکستنی به شهرستان نیز استفاده کنید.

ارسال مایعات

ارسال مایعات نیز در میان خدمات شرکت‌های کوریر سرویس‌ قرار می‌گیرد. اگر در حوزه‌هایی مانند مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی یا دارویی فعالیت می‌کنید، ارسال مایعات یکی از دغدغه‌های‌تان است. مرسولاتی مانند انواع روغن، نوشیدنی، شامپو، لوسیون و مواردی از این دست باید تحت شرایط خاصی بسته‌بندی و حمل شوند تا سالم به مقصد برسند و به دیگر مرسولات پستی نیز آسیب نزنند.

ارسال مرسولات حساس در جابه‌جایی

مرسولات حساس در جابه‌جایی محصولاتی هستند که باید با احتیاط حمل شوند. برای مثال، گیاهان، مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، مواد شیمیایی (به خصوص انواع خطرناک آن)، مواد آرایشی و بهداشتی، دارو، وسایل برقی، محصولات چوبی (از جمله اثاث منزل) در دسته مرسولات حساس در جابه‌جایی قرار می‌گیرند. هر کدام از این مرسولات باید تحت شرایط خاص جابه‌جا شوند، از این رو، برای ارسال آن‌ها، باید به کوریر سرویس‌هایی مراجعه کنید که ابزارهای لازم و نیروهای آموزش‌دیده را برای ارسال و بسته‌بندی آن‌ها دارند. بدین ترتیب، خیال‌تان از بابت سلامت مرسوله راحت خواهد بود.

بیشتر بخوانیم: 13 روش‌ توزیع سفارش در کوریر سرویس‌ها

هزینه ارسال انواع مرسوله در کوریر سرویس‌ها

کوریر سرویس صورت مدرن شرکت پست است و هزینه خدمات آن نیز نسبتأ گران‌تر از خدمات شرکت پست است. شرکت‌های کوریر سرویس مرسولات را با سرعت و امنیت بالاتری به مقصد می‌رسانند. هزینه ارسال مرسوله در کوریر سرویس‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد: نوع مرسوله، وزن و حجم آن، مسافت، فوریت، بیمه مرسوله و روش ارسال.
فروشگاه‌ها و کسب و کارهای آنلاین مشتریان ثابت کوریر سرویس‌ها هستند و بالطبع، مرسولات متعددی را نیز به مقاصد مختلف ارسال می‌کنند. بسیاری از کوریر سرویس‌ها تخفیف‌هایی را به مشتریان ثابت‌شان ارائه می‌دهند.

چرا کوریر سرویس را برای ارسال بسته پستی انتخاب کنیم؟

همانطور که تا به این‌جا مشاهده کردید، شرکت‌های کوریر سرویس امکان ارسال انواع مرسوله را برای‌تان فراهم کرده‌اند، از انواع پاکت نامه و سند گرفته تا انواع مرسولات حجیم یا حساس در جابه‌جایی! اما وقتی کوریر سرویس را برای ارسال مرسوله‌تان انتخاب می‌کنید، علاوه بر مزیت امکان جابه‌جایی انواع بار، از مزایای دیگری نیز بهره‌مند خواهید شد. در ادامه، از این مزایا برای‌تان خواهیم گفت.

امکان ثبت همزمان سفارش‌ها

اگر صاحب کسب و کار یا فروشگاهی آنلاین هستید، به خوبی می‌دانید که تعداد سفارش‌ها در کسب و کارهای آنلاین بسیار زیاد است، از این رو، کوریر سرویس‌ها امکانات خاصی را برای ثبت گروهی سفارش‌ها در نظر گرفته‌اند. برای مثال، می‌توانید پنل مختص به کسب و کارتان را در وبسایت یا اپلیکیشن کوریر سرویس‌ مورد نظرتان ایجاد کنید و همه سفارش‌های‌تان را به صورت همزمان، در همان پنل ثبت کنید و هزینه ارسال بسته پستی را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.
بدین ترتیب، با مراجعه به سامانه ارسال مرسولات پستی، می‌توانید تمام روند ثبت سفارش را انجام دهید.

امکان رهگیری آنلاین سفارش‌ها

وضعیت ارسال بسته پستی مسئله بسیار مهمی است. شرکت‌های کوریر سرویس امکان رهگیری مرسوله پستی به صورت آنلاین را نیز برای همه کاربران فراهم کرده‌اند. فرقی نمی‌کند یک مرسوله دارید یا چندین مرسوله، در هر صورت، می‌توانید وضعیت تک تک آن‌ها را به صورت آنلاین ردیابی کنید تا خیال‌تان از بابت شیوه انجام کار راحت باشد.

تنوع شیوه ارسال

تنوع شیوه ارسال در کوریر سرویس‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به نوع مرسوله، فوریت ارسال و بودجه‌تان، روش مناسب را برای ارسال انتخاب کنید. حتی امکان ارسال بسته پستی یک روزه نیز فراهم شده است تا بتوانید بسته‌های فوری را در اسرع وقت به مقصد برسانید.

تحویل گرفتن مرسوله از درب منزل

تحویل گرفتن مرسوله از درب منزل

وقتی سفارشی را در کوریر سرویس ثبت می‌کنید، لازم نیست خودتان برای تحویل دادن آن مراجعه کنید. نماینده کوریر سرویس به مبدأ مراجعه می‌کند و مرسوله یا مرسوله‌ها را از شما تحویل می‌گیرد. بدین ترتیب، ارسال درب به درب در کوریر سرویس‌ها انجام می‌شود.

امکان مدیریت فرآیند مرجوعی

برخی از فروشگاه‌های آنلاین امکان مرجوع کردن سفارش را نیز برای مشتریان در نظر می‌گیرند. در واقع، مشتری می‌داند که اگر به هر دلیلی، از خریدش راضی نبود، می‌تواند محصول را مرجوع کند. این امکان باعث می‌شود مشتری به فروشگاه اعتماد کند و با خیال راحت، خریدش را انجام دهد. کوریر سرویس‌ها امکان مرجوع کردن کالا را نیز برای فروشگاه‌ها و کاربران‌شان فراهم می‌کنند. در واقع، به درب منزل مشتری مراجعه می‌کنند، محصول را از او تحویل می‌گیرند و به فروشگاه باز می‌گردانند و بدین ترتیب، فرآیند مرجوعی را نیز آسان می‌کنند.

توانمندی‌ های ارسال در چیتاپست

در چیتاپست، انواع مرسوله به روش‌های مختلف توزیع می‌شود. در قسمت زیر، از این موارد برای‌تان گفته‌ایم.

  • خدمت ارسال پاکت/ نامه/ اسناد
  • خدمت ارسال بسته/ پارسل
  • بارگیری و تخلیه

فرقی نمی‌کند مرسوله‌تان از چه جنسی است و حجم و وزن آن چقدر است، در هر صورت، می‌توانید ارسال آن را به چیتاپست بسپارید. در چیتاپست، مرسوله‌ یا مرسوله‌های‌تان را از درب منزل از شما تحویل می‌گیریم، به شیوه اصولی بسته‌بندی می‌کنیم، تحت شرایط مناسب به سمت مقصد انتقال می‌دهیم و در زمان مورد نظرتان، به مقصد می‌رسانیم. در تمام این روند نیز، امکان رهگیری آنلاین را برای‌تان فراهم می‌کنیم.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید انواع مرسوله پستی را تحت شرایط مناسب و امن و خیلی سریع به مقصد برسانید و در تمام مسیر نیز آن را زیر نظر داشته باشید، از کوریر سرویس غافل نشوید! وقتی از خدمات کوریر سرویس برای ارسال مرسوله‌تان استفاده می‌کنید، محدودیتی در مورد نوع و جنس مرسوله و وزن و حجم آن وجود ندارد. خدماتی مانند ارسال انواع مرسوله‌های خاص و حساس در جابه‌جایی، مرسولات حجیم و سنگین و انواع اسناد محرمانه در کوریر سرویس‌ها فراهم شده است. این شرکت‌های مدرن پستی، ابزارها و شرایط لازم را برای تحویل گرفتن، بسته‌بندی، ارسال و تحویل انواع مرسوله را فراهم کرده‌اند و علاوه بر آن، نیروهای آموزش‌دیده‌ای را نیز برای انجام این روند دارند تا بتوانند انواع مرسوله را به موقع و سالم به مقصد برسانند. به طور خلاصه، می‌توان گفت کوریر سرویس‌ها خدمات را دقیقاً متناسب با نیاز شما و کسب و کارتان ارائه می‌دهند.

چه میزان از این مقاله لذت بردید

اشتراک گذاری

چیتاپست

اولین سامانه هوشمند ارسال بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *