جستجوی مقالات

9 نکته طلایی برای بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

ارسال توسط چیتاپست
23 مرداد 1403 زمان مطالعه :
19
دقیقه
0
9 نکته طلایی برای بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی ابزار برقراری ارتباط میان برند و مشتری است. همین‌قدر مهم! بسته ‌بندی محصولات آرایشی بهداشتی گویای هویت و ارزش برند و محصول شما است و هر چه این بسته ‌بندی جذاب‌تر و اصولی‌تر باشد، توجه و اعتماد مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب خواهد کرد.

اگر نگاهی به قفسه محصولات آرایشی و بهداشتی بیندازید، تنوع محصولات را خواهید دید. ترندهای آرایشی خیلی سریع به وجود می‌آید و در سراسر جهان محبوب می‌شوند و همین محبوبیت سریع باعث رشد 4.75 درصدی سالانه این صنعت در سراسر جهان شده است. در هر کشور، بنا به سلیقه مردم آن، ترندهای مختلف می‌آیند و می‌روند. تعداد برندهای آرایشی روز به روز افزایش پیدا می‌کند و مسئله حفظ نام و محبوبیت برند را دشوارتر از قبل است. بنابراین باید همواره به فکر روش‌های خلاقانه برای بسته بندی و ارائۀ محصولات آرایشی و بهداشتی باشید تا محصولات‌تان همواره برای مشتری متمایز و جذاب باشد.

در این صنعت پررقابت، بسته بندی اصولی و زیبا دقیقاً همان چیزی است که محصول شما را در میان دریایی از محصولات آرایشی و بهداشتی متمایز می‌کند و مشتری را به سوی خود می‌کشاند. وقتی طراحی بسته بندی محصول‌تان جذاب باشد، تجربه آنباکس کردن خوبی را برای مشتری رقم می‌زنید و این یکی از مرسوم‌ترین روش‌های بازاریابی است که برندتان را برای مشتریان منحصربه‌فرد و خاص می‌کند. طراحی درست باعث می‌شود ارتباط قوی‌تری میان شما و مشتریان‌تان شکل بگیرد و علاوه بر آن، ارزش‌ برندتان نیز در بازار افزایش پیدا کند.

اما چگونه به این هدف دست پیدا کنیم؟ در طراحی بسته بندی محصولات آرایشی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ چه روش‌هایی برای بسته بندی محصولات آرایشی وجود دارد؟ بسته بندی مناسب برای ارسال محصولات آرایشی و بهداشتی چیست؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی بدانید برای‌تان خواهیم گفت.

راهنمای مطالعه

بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی و اهمیت آن

بسته بندی محصولات ارایشی بهداشتی ابزاری برای نمایش و نگهداری محصول است، بنابراین باید جذاب و باکیفیت باشد. ظاهر بسته بندی محصول آرایشی بهداشتی بر ذهنیت مشتری در مورد برند محصول تأثیر می‌گذارد. در طراحی بسته بندی محصول آرایشی و بهداشتی، باید به هویت برند، مواد بسته بندی، طرح و نقش روی بسته بندی، شکل و ساختار آن توجه کنید تا در نهایت، بسته بندی مناسب و مطلوبی را طراحی کنید.
از اهمیت بسته بندی مرسولات آرایشی و بهداشتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلب توجه مشتری
  • تقویت هویت برند
  • خلق تجربه به یادماندنی آنباکس کردن
  • افزایش ارزش محصول
  • ایجاد اعتماد در مشتری
  • متمایز ماندن محصول در میان دیگر برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی

سه لایه مهم در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی و بهداشتی

بسته بندی مسئله‌ای کاملاً جدی است تا جایی که بسیاری از مشتریان بر اساس همین بسته بندی، تصمیم به خریدن یا نخریدن یک محصول می‌گیرند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان اهمیت ویژه‌ای به طراحی بسته بندی محصولات‌شان می‌دهند. اولین قدم برای طراحی بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی شناخت سه لایه اصلی آن است. در ادامه، از این سه لایه مهم بسته بندی محصولات آرایشی برای‌تان گفته‌ایم.

بسته بندی بیرونی (Outer Packaging)

اولین لایه همان بسته بندی بیرونی (Outer Packaging) است. در واقع، هدف اصلی بسته بندی بیرونی محافظت و نگهداری از محصول در مراحل جابه‌جایی است. هر چه این بسته بندی محکم‌تر و مقاوم‌تر باشد، احتمال آسیب دیدن محصول نیز در اثر فشار، جابه‌جایی و ضربه به مراتب کمتر خواهد شد.

بسته بندی داخلی (Inner Packaging)

بسته بندی داخلی (Inner Packaging) لایه دوم بسته بندی است. بسته بندی داخلی دومین لایه برای محافظت از محصول است و معمولاً در ویترین فروشگاه نیز دقیقاً همین لایه از بسته بندی به نمایش در می‌آید. این لایه میانی را از مواد مختلف می‌سازند، برای مثال جعبه‌های مقوایی، جعبه‌های کشویی و جعبه‌های بالشتی. روی این جعبه‌ها اطلاعاتی در مورد محصول درج شده است. برای مثال، از روی این بخش از بسته بندی، می‌توانید مواد اولیه را بشناسید و با دستور استفاده از آن آشنا شوید.

بسته بندی محصول (Product Packaging)

بسته بندی محصول (Product Packaging) حاوی ماده محصول است و در واقع، ارتباط مستقیم با این ماده دارد. این بخش از بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که به حفظ کیفیت محصول کمک کند. برای مثال، بسته بندی محصولاتی مثل عطر و ادکلن باید با دقت انتخاب شود، چرا که ممکن است ظرف محصول و ماده داخل آن با یکدیگر واکنش نشان دهند و در نتیجه، کیفیت هر دو افت پیدا کند. این قسمت از بسته بندی، بسته به نوع محصول، می‌تواند به شکل بطری، شیشه، تیوب یا قطره چکان باشد. همچنین مدل این بسته بندی باید متناسب با سایر جزئیات طراحی‌تان، از جمله رنگ بسته بندی و فونت لیبل محصول باشد.

بیشتر بخوانیم: 11 ترفند طلایی در ارسال مرسوله شکستنی

مواد مورد استفاده در بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

در بسته بندی محصول آرایشی و بهداشتی از مواد مختلفی استفاده می‌کنند. هنگام انتخاب ماده برای بسته بندی این محصولات، باید به سراغ موادی بروید که متناسب با جنس محصول‌تان است، به حفظ کیفیت محصول کمک می‌کند و استفاده از آن را نیز برای مشتری آسان می‌کند. در ادامه، از پرکاربردترین مواد مورد استفاده در بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی برای‌تان گفته‌ایم.

شیشه

شیشه یکی از بهترین و ایمن‌ترین مواد در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی است. اما چرا شیشه ایمن است؟ این ماده هیچ‌گونه واکنش شیمیایی‌ای با موادی مانند اسید AHA و اسید BHA از خود نشان نمی‌دهد. ساختار این ماده بسیار محکم است، نه می‌پوسد و نه زنگ می‌زند.
بسته بندی‌های شیشه‌ای باعث می‌شود محصول جذاب‌تر به نظر برسد، اما در هر صورت، در مقایسه با بسته بندی‌های پلاستیکی گران‌تر است و همچنین اگر با احتیاط حمل نشود، ممکن است بشکند یا ترک بخورد.

پلاستیک

پلاستیک یکی دیگر از مواد پرکاربرد در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی است، چرا که این ماده بسیار سبک و ارزان است. معمولاً محصولاتی مانند کرم پودر و برق لب را در بطری‌های پلی اتیلن ترفتالات (Polyethylene terephthalate) یا PET بسته بندی می‌کنند تا در دراز مدت، واکنش شیمیایی بین ماده و بسته بندی آن صورت نگیرد. از پلاستیک برای بسته بندی انواع کرم و لوسیون استفاده می‌کنند.
تولید پلاستیک آسان است، اما باید به این نکته توجه داشت که پلاستیک زیست‌تخریب‌پذیر نیست و به محیط زیست آسیب می‌زند.

فلز

فلز یکی دیگر از مواد پر استفاده در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی است. بسیاری از تولیدکنندگان این محصولات از فلز برای بسته بندی انواع اسکراب صورت، بالم لب و پماد ابرو استفاده می‌کنند. از لحاظ طراحی و زیبایی‌شناختی، استفاده از فلز در بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی باعث می‌شود محصول، در نگاه مشتری،‌ منحصر به فرد و نوستالژیک به نظر برسد.
آلومینیوم و قلع از پرکاربردترین فلزات در بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی هستند. البته از این فلزات برای بسته بندی محصولات مایع یا محصولات حاوی روغن‌های ضروری استفاده نمی‌شود، چرا که به مرور زمان، فلز با این مواد واکنش شیمیایی نشان می‌دهد و در نتیجه، زنگ می‌زند یا اکسید می‌شود.

جدیدترین ترندها در طراحی بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

طراحی بسته‌ بندی محصولات آرایشی

می‌دانیم که عادت خرید مشتریان، بسته به نیازشان، تغییر می‌کند. در واقع، مشتری دقیقاً همان چیزی را می‌خرد که احساس می‌کند می‌تواند نیازش را برطرف کند. در این بین، ترندها نیز باعث افزایش تقاضا از سوی مشتریان می‌شوند. بنابراین درک نیاز مشتریان و ترندهای روز باعث می‌شود برندتان با تقاضای مشتری و بازار وفق پیدا کند. به همین ترتیب، یکی از مهم‌ترین مراحل در طراحی بسته بندی محصول شناخت ترند روز و نیاز مشتری و بازار است.
در ادامه، برای‌تان گفته‌ایم کدام انواع بسته بندی مشتری عصر مدرن را به سوی خود جذب می‌کند.

1. طراحی مینیمال

«کمش هم زیاده»! سال‌هاست که طراحی مینیمال طرفداران بسیار زیادی در بازار دارد و بسیاری از برندهای مهم آرایشی و بهداشتی بسته بندی با طرح مینیمال را برای عرضه محصولات‌شان انتخاب می‌کنند، چرا که توجه بیننده را در همان نگاه اول به خود جلب می‌کنند. همچنین با استفاده از طراحی مینیمال، می‌توانید پیام برندتان را با زبان ساده و قابل درک به مخاطب منتقل کنید.

2. استفاده از رنگ‌های پاستلی

پیوند رنگ‌های پاستلی و مینیمالیسم را در آسمان‌ها بسته‌اند! رنگ‌های پاستلی بسیار ملایم هستند و به جذابیت طرح‌های مینیمال می‌افزایند. وقتی رنگ‌های پاستلی را وارد طرح مینیمال می‌کنید، بسته بندی‌تان بسیار مدرن و شیک به نظر می‌‍رسد. در انتخاب رنگ یا رنگ‌های پاستلی بسیار دقت کنید و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به هویت برندتان نزدیک هستند. بدین ترتیب، هم هویت برندتان را حفظ کرده‌اید و هم توجه مشتری را به سوی بسته بندی جلب می‌کنید. استفاده از رنگ‌های پاستلی باعث می‌شود برندتان بسیار متفاوت به نظر برسد، اما از متفاوت بودن نترسید و آنقدر با طرح و رنگ‌ها بازی کنید تا در نهایت، به طرحی برسید که ناقل هویت و پیام برندتان است.

3. بسته بندی سیاه و سفید

بسته بندی سیاه و سفید از آن ترندهای کلاسیکی است که نه تکراری می‌شود و از نه از چرخه مُد خارج می‌شود. اگر نگاهی به قفسه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی در فروشگاه‌ها بیندازید، این نوع بسته بندی را مشاهده خواهید کرد. اگر در طراحی بسته‌های سیاه و سفید کمی خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید بسته‌ای مختص به برند خودتان را طراحی کنید. برای مثال، می‌توانید مقدار کمی رنگ به این طرح اضافه کنید تا در نگاه اول، توجه مشتری را بیشتر به خود جلب کند. بسته بندی سیاه و سفید کمی مرموز و اسرارآمیز به نظر می‌رسد، از این رو، توجه مشتری را به خود جلب می‌کند.

4. استفاده از مواد پایدار (Sustainable materials)

وقتی از مواد پایدار (Sustainable materials) در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنید، علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، توجه طرفداران محیط زیست را نیز به محصولات‌تان جلب می‌کنید. همانطور که می‌دانید، در دنیای امروز، آگاهی اشخاص در مورد محیط زیست و تأثیر عوامل مخرب بر آن همواره رو به افزایش است، از این رو، وقتی در طراحی بسته بندی‌تان از مواد پایدار استفاده می‌کنید، توجه و رضایت این دسته از مخاطبان را نیز به برندتان جلب می‌کنید.

5. استفاده از فونت‌های خاص

از تأثیر فونت بر مخاطب غافل نشوید! فونت نوشته روی محصولات‌تان باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را از لحاظ بصری درگیر خود کند. فونت مناسب باعث می‌شود محصول‌تان در نگاه مخاطب خاص و متمایز از دیگر محصولات موجود در بازار به نظر برسد.

6. استفاده از طرح‌های بزرگ

در طراحی بسته بندی محصولات آرایشی، از طرح‌های بزرگ استفاده کنید یا این‌که لوگوی برندتان را به صورت بزرگ روی بسته بندی بیاورید تا مشتری بتواند از میان صدها محصول داخل قفسه فروشگاه، محصول شما را سریعاً بشناسد و به سمتش برود. این بسته بندی باعث می‌شود محصول‌تان در ذهن مشتری برجسته و خاص باقی بماند.

7. درج کیو آر کد روی بسته بندی محصول

کیو آر کد (QR Code) محصول‌تان را روی بسته بندی درج کنید. با این کار، دنیای فیزیکی و دنیای دیجیتال را به یکدیگر متصل می‌کنید. مشتری کد روی بسته را با استفاده از تلفن همراهش اسکن می‌کند و به محتوا، وبسایت یا محصول مورد نظرتان می‌رسد. در واقع، با درج کیو آر کد روی بسته بندی، مشتری را به سوی وبسایت‌تان هدایت می‌کنید. همچنین می‌توانید هشتگ برند، بارکد یا آدرس صفحه اینستاگرام‌تان را نیز روی بسته بندی محصول درج کنید. با این روش، ارتباطی بین مشتری و برندتان ایجاد می‌کنید.

8. طراحی بسته بندی‎های ساختاریافته

طرح‌های ساختاریافته نوآوری، انسجام و تجربه کاربری خوشایند و به یادماندنی را به ذهن متبادر می‌کنند. به علاوه، این نوع بسته بندی باعث می‌شود محصول شما بسیار متمایز به نظر برسد و مشتری نیز هنگام باز کردن آن (آنباکس کردن) حس خوشایندی داشته باشد.

9. دقت در استفاده از رنگ‌ها

در طراحی بسته بندی محصولات آرایشی، نباید در استفاده از رنگ‌ها زیاده‌روی کنید، بلکه بهتر است یک پالت رنگی مشخص را برای برندتان در نظر بگیرید و با استفاده از رنگ‌های آن، توجه مشتری را به محصول‌تان جلب کنید. زیاده‌روی در کاربرد رنگ در بسته بندی باعث ایجاد حسی ناخوشایند در مشتری خواهد شد و حتی ممکن است او را از خریدن محصول شما منصرف کند.

بیشتر بخوانیم: 12 نکته طلایی در اصول طراحی بسته بندی خلاقانه

9 نکته مهم برای طراحی بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

طراحی بسته بندی اصولی و جذاب برای محصولات آرایشی و بهداشتی اصلاً کار ساده‌ای نیست و هنگام انجام آن، باید نکات زیادی را در نظر بگیرید و ابعاد مختلفی را بسنجید تا در نهایت، به طرحی برسید که معرف خوبی برای برندتان در بازار باشد. در ادامه، برای‌تان گفته‌ایم هنگام طراحی بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، باید چه عواملی را در نظر داشته باشید.

یک. مشتری هدف‌ (Target Customer) را بشناسید

هدف از طراحی بسته بندی محصول آرایشی جلب توجه مشتری است. بنابراین هنگام طراحی، باید مشتری هدف (Target Customer) را همواره در ذهن داشته باشید. وقتی در طراحی، حواس‌تان به مشتری هدف است، می‌توانید بسته بندی‌ای مطابق با ترندهای روز طراحی کنید و از طریق آن، پیام برندتان را نیز به مشتری هدف برسانید.

دو. به شخصیت برند (Brand Personality) توجه کنید

هنگام طراحی بسته بندی، شخصیت برندتان (Brand Personality) را از یاد نبرید. شناخت هویت برند به اندازه شناخت مشتری هدف اهمیت دارد. وقتی در طراحی بسته بندی، شخصیت برندتان را لحاظ می‌کنید، محصولات‌تان در بازار و در ذهن مشتریان متمایز از دیگر محصولات موجود در بازار خواهد شد و بدین ترتیب، برندتان در این بازار شلوغ و پر از رقابت، شناخته خواهد شد.

سه. در انتخاب مواد بسته بندی دقت کنید

هنگام انتخاب ملزومات برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی به سراغ مواد مناسب برای نوع محصول‌تان بروید.

چهار. به قوانین بسته بندی محصولات آرایشی توجه کنید

در کشورها و حتی شهرهای مختلف، قوانین مختلفی در مورد بسته بندی محصولات وجود دارد، از این رو، پیش از طراحی بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، بهتر است در مورد این قوانین بدانید تا در نهایت، بسته بندی قابل عرضه‌ای را طراحی کنید و مشکلات قانونی سد راه‌تان نشوند.

پنج. بودجه‌تان را در نظر بگیرید

هزینه بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی کم نیست، حتی می‌توان گفت طراحی و تولید آن هزینه بالایی دارد، به همین دلیل، پیش از نهایی کردن طرح‌تان، بهتر است هزینه‌ها را بسنجید و با توجه به بودجه‌تان، تصمیم نهایی را بگیرید. برای مثال، مواد به کار رفته در بسته بندی و تعداد بسته بندی‌‎ها می‌تواند بر هزینه نهایی تأثیر بگذارد.

شش. ثبات را جدی بگیرید

در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، ثبات و یکپارچگی را جدی بگیرید. در واقع، بهتر است در همان مرحله طراحی بسته بندی دقت کنید تا مجبور نشوید بسته بندی مرسوله‌تان را عوض کنید. وقتی محصولات‌تان را همواره در یک بسته بندی ارائه می‌کنید، نوع و طراحی بسته بندی در ذهن مخاطب حک می‌شود و در نتیجه، می‌تواند آن را از دیگر محصولات موجود در بازار تشخیص ‌دهد. همچنین این ثبات سبب تقویت هویت برندتان نیز خواهد شد.

هفت. به تایپ فیس توجه کنید

استفاده از فونت‌ها و طرح‌های منحصر به فرد از راه‌های رایج و مرسوم برای جذب مشتری و پیشی گرفتن از رقبا است. از این رو، در طراحی بسته بندی برای محصولات آرایشی و بهداشتی، باید به تایپ فیس (typeface) بسیار توجه کنید و در نهایت، فونت و طرحی را انتخاب کنید که خوانا و منحصر به فرد باشد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کند.

هشت. ارسال را در ذهن داشته باشید

هنگام طراحی بسته بندی محصولات آرایشی، باید به بازار هدف توجه داشته باشید، رقبا را در نظر داشته باشید و توجه مخاطب را نیز به خود جلب کنید، اما علاوه بر همه این‌ها، باید ارسال بسته را نیز در ذهن داشته باشید. در واقع، باید بسته‌ای محکم و استاندارد را طراحی و تولید کنید تا محصول‌تان در روند ارسال آسیبی نبینند و سالم به دست مشتری برسد.

نه. مود برد (Mood Board) داشته باشید

در طراحی بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی، مود برد (Mood Board) را از یاد نبرید. همه تصاویر، رنگ‌ها، تبلیغات و هر چیز دیگری را که هویت یا شخصیت برندتان را شکل می‌دهد گردآوری کنید تا مود برد مناسبی را تشکیل دهید. این مود برد بسیار الهام‌بخش است و در روند طراحی بسته بندی کمک‌تان می‌کند.

بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی برای ارسال به مشتریان

محصولات آرایشی و بهداشتی از محبوب‌ترین محصولات در میان طرفداران خرید آنلاین هستند. از یاد نبریم که فروش آنلاین نیز نقش قابل توجهی در پیشرفت صنعت آرایشی و بهداشتی داشته است. در سال 2020، ارزش این صنعت 380 میلیارد دلار بود و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که ارزش این صنعت در سال 2027، به 463.5 میلیارد دلار خواهد رسید و فروش آنلاین نقش قابل توجهی در این پیشرفت داشته است. از این رو، نباید از عرضه آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی و ارسال آن‌ها غافل شوید. اگر محصولات آرایشی و بهداشتی را در فروشگاه‌ آنلاین عرضه می‌کنید، باید به فکر بسته بندی این محصولات برای ارسال به مشتری نیز باشید.

در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی برای پست، باید استانداردهای ایمنی را در نظر داشته باشید تا محصول سالم و بدون آسیب‌دیدگی به دست مشتری برسد. برای مثال، از جعبه‌های محکم استفاده کنید، اندازه جعبه را متناسب با سایز مرسوله‌تان انتخاب کنید و از ضربه‌گیرهای مناسب استفاده کنید. توجه به چنین استانداردهایی باعث افزایش ایمنی مرسوله خواهد شد.

اگر به هر دلیلی، زمان و بودجه کافی برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی را برای پست ندارید، می‌توانید به برون‌سپاری فکر کنید. به طور کلی، رسیدن به بسته بندی مناسب و اصولی برای محصولات آرایشی برای پست روندی زمان‌بر است و مستلزم آزمون و خطا!

از این رو، بسیاری از کسب و کارها نیز ترجیح می‌دهند این مرحله از بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی را برون‌سپاری کنند. برخی از کوریر سرویس‌ها بسته بندی محصولات ارایشی و بهداشتی را به صورت اصولی انجام می‌دهند. با برون‌سپاری این مرحله از ارسال محصولات آرایشی و بهداشتی، می‌توانید در هزینه بسته بندی صرفه‌جویی کنید و همچنین خیال‌تان راحت باشد که مرسولات به شیوه اصولی بسته بندی می‌شوند و سالم به دست مشتری می‌رسند.

سخن آخر

بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که اولین نقطه ارتباط مشتری با محصول شما است. بسته بندی محصولات آرایشی باید از لحاظ بصری آنقدر جذاب باشد که در نگاه اول، توجه مشتری را به خود جلب کند. همچنین، باید طبق استانداردها باشد تا به حفظ کیفیت محصول‌تان کمک کند. پیش از طراحی بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، تحقیق و پژوهش کنید، از ترندهای روز الهام بگیرید و از عناصر برندتان نیز (مانند رنگ و فونت) در طراحی بسته بندی استفاده کنید. بعد از طراحی، جنس بسته را با توجه به نوع محصول، طرح مورد نظر و بودجه‌تان انتخاب کنید.

با طراحی بسته بندی اصولی و منحصربه‌فرد، می‌توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید، در او اعتماد ایجاد کنید و به سوی برندتان جذبش کنید، هویت برندتان را تقویت کنید و محصول‌تان را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز کنید.

چه میزان از این مقاله لذت بردید

اشتراک گذاری

چیتاپست

اولین سامانه هوشمند ارسال بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *