جستجوی مقالات

ارسال بین شهری چیتاپست

ارسال توسط چیتاپست
20 آذر 1400 زمان مطالعه :
6
دقیقه
0
ارسال بین شهری چیتاپست

به نظر می‌رسد با ورود تکنولوژی به زندگی بشر امروزی، در انجام کارها لزوم وجود سرعت، دقت و سهولت بیش از گذشته حس می‌شود؛ به خصوص اگر پای ارسال کالا به نقاط مختلف در میان باشد. پست بین شهری نیز از این امر مستثنی نبوده است به طوری که در گذشته افراد برای جابجایی کالاهای خود متحمل هزینه، زمان و بعضا خسارت‌های جبران ناپذیری می‌شدند اما امروزه با وجود شرکت‌های پستی کاربلد مانند چیتاپست دیگر نگرانی در این فرآیند وجود ندارد و همه کارها به سهولت و سرعت انجام می‌شوند. چیتاپست سعی نموده تا با به کارگیری نیروهای متخصص، بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا و ارائه خدمات پستی سریع، آرامش و آسودگی خیال و ضمانت کالا توام با حداقل هزینه را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. در ادامه مطلب پیش‌رو کلیه اطلاعات لازم درباره ارسال بین شهری چیتاپست را به شما ارائه خواهیم داد.

ارسال بین شهری چیتاپست چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

ارسال کالا به سراسر کشور یکی دیگر از خدمات شرکت چیتاپست است. از گذشته تا به امروز ارسال کالاهایی با حجم زیاد و برای فواصل طولانی مشکلات و موانع زیادی را به خصوص بر سر راه تجار و کسبه ایجاد می‌کرد به طوری که در بسیاری از موارد مشتریان با در نظر گرفتن این موانع از ارسال مرسوله خود صرف نظر می‌کردند؛ اما چیتاپست با در نظر گرفتن تمام جوانب، رعایت اصول استاندارد و بسته‌بندی صحیح این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که کالای خود را با هر حجمی بدون هیچ دغدغه‌ای به صورت پست بین شهری حتی به دورترین نقاط کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کنند.

مراحل ثبت سفارش ارسال بین شهری چیتاپست

در گام نخست شما کاربران عزیز بایستی از طریق یکی از روش‌های موجود مانند وبسایت، اپلیکیشن، تماس تلفنی و مراجعه حضوری به نمایندگی های چیتاپست سفارش‌تان را ثبت کنید؛ توجه داشته باشید هنگام ثبت سفارش اطلاعاتی از قبیل مبدا، مقصد و مشخصات بسته مورد نظر را بادقت و به درستی تکمیل نمایید تا مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش جابجایی کالا برای شما در نظر گرفته شود؛ به عبارت دیگر از آنجایی که پست بین شهری امری کاملا تخصصی محسوب می‌شود باید در گام اول اطلاعات کافی در مورد بسته وجود داشته باشد تا با توجه به نوع محموله در مورد نحوه ارسال آن تصمیم گرفته شود زیرا هر بسته ویژگی‌های خاص خود را دارد.

هنگامی که شما می‌خواهید حجم بالایی از یک کالا را به صورت پست برون شهری ارسال کنید با توجه به وزن و حجم آن بهتر است از حمل‌ونقل زمینی استفاده نمایید؛ در حال حاضر ارسال بسته به شهرستان در چیتاپست توسط کامیونت انجام می‌شود. این روش مناسب‌ترین راه برای جابجایی کالاها با حجم و تعداد بالا است زیرا تمام مراحل ارسال کالا از تحویل و بسته‌بندی گرفته تا بارگیری و حمل‌ونقل کالا تحت نظر نیروهای متخصص و باتجربه انجام می‌شود و به این شکل میزان خسارت احتمالی ناشی از حمل بار کاهش یافته و به صفر می رسد.

مزایای ارسال بین شهری چیتاپست

مزایای ارسال بین شهری چیتاپست

لازم به ذکر است در فرآیند حمل بار الویت شرکت، سالم رساندن محموله مورد نظر به مقصد است چراکه آرامش و اطمینان مشتریان، هدف نهایی چیتاپست است. از سوی دیگر این مجموعه با بیمه کردن کالا به مشتریان خود متعهد می‌شود در صورت بروز هرگونه خسارت احتمالی به طور کامل یا بخشی از زیان وارد شده را جبران نماید؛ بدین جهت انتظار می‌رود در صورتی که قصد ارسال محموله ارزشمندی را دارید حتما آن را بیمه کنید.

یکی دیگر از امکاناتی که چیتاپست برای پست بین شهری در نظر گرفته است امکان رهگیری آنلاین بسته است یعنی در هر لحظه مشتری این امکان را دارد که از موقعیت بسته ارسالی خود مطلع شود؛ این مزیت به خصوص برای کالاهایی که بین شهرها و با حجم بالا جابجا می‌شوند بسیار حائز اهمیت است چراکه آرامش و آسودگی خیال را دارد با خود به ارمغان می‌آورد.

مسئله دیگری که چیتاپست به آن توجه داشته است جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه برای رساندن مرسوله پستی به شعب ارسال کالا است. شاید این مسئله در نگاه اول چندان حائز اهمیت به نظر نرسد اما هنگامی که دقیق‌تر شویم و تمام جوانب امر از جمله ترافیک، دوری مسیر، جابجایی کالاهای با وزن سنگین و غیره را در نظر گیریم متوجه می‌شویم این موضوع یکی از جنبه‌های مهم ارسال کالا مخصوصا در پست بین شهری است و آن را نباید نادیده گرفت. بدین منظور شرکت چیتاپست تصمیم گرفته تا با خدمت گرفتن نیروهای کار آزموده و دوره دیده فرآیند ارسال کالا را از درب منزل فرستنده به عهده گیرد و بیش از پیش موانع موجود بر سر راه را از میان بردارد.

بیشتر بخوانیم: راهنمای ارسال بسته در چیتاپست

هزینه پست بین شهری چیتاپست

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام ارسال یک کالا مخصوصا استفاده از خدمات ارسال برون شهری با ارقام عجیب غریب مواجه شده باشید. لازم به یادآوری است صرفا ارزان بودن خدمات ارسال کالا به منزله بهترین روش نیست؛ اما باید در نظر گرفت امروزه با شروع به کار کسب‌وکارهای کوچک و رونق گرفتن فروش آنلاین پایین آوردن هزینه ارسال تا حد امکان در تداوم این قبیل کسب‌وکارها نقشی حیاتی دارد. ما در چیتاپست سعی نمودیم تا با لحاظ کردن تمام مسائل به خصوص کم کردن حداکثری هزینه ارسال کالا خدمات شایسته‌ای را به میهمانان خود ارائه دهیم؛ شما عزیزان قادرید سایر خدمات این مجموعه را در مطلب معرفی چیتاپست مطالعه بفرمایید.

ثبت درخواست ارسال بین شهری

سخن پایانی

اگر قصد دارید کالای مورد نظر خود را به نقاط دور و نزدیک کشور ارسال کنید یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌رو استفاده از خدمات پست بین شهری چیتاپست است؛ زیرا امروزه موضوع ارسال کالا فقط یک جابجایی ساده نیست. چیتاپست کوشیده است با به کارگیری نیروهای متخصص، رصد مداوم نیاز مشتریان و اندیشیدن تدابیر لازم برای حل این نیازها خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند و سرعت، دقت و اطمینان را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

چه میزان از این مقاله لذت بردید

اشتراک گذاری

چیتاپست

اولین سامانه هوشمند ارسال بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *