جستجوی مقالات

راهنمای رهگیری مرسوله چیتاپست

ارسال توسط چیتاپست
20 دی 1401 زمان مطالعه :
7
دقیقه
0
راهنمای رهگیری مرسوله چیتاپست

 

در این مطلب سعی کردیم راهنمای رهگیری مرسوله چیتاپست را آماده کنیم تا بتوانید با استفاده از کد رهگیری مرسوله،از وضعیت بسته خود به صورت آنلاین مطلع شوید.

فراتر از یک کد

رهگیری مرسولات پستی هیچوقت به این آسانی نبوده و این اصلی است که چیتاپست پیشرو و پیشگام‌ترین سرویس در این زمینه شناخته می شود و مشتریان به همین دلیل سرویس چیتاپست رو به سرویس های دیگر ترجیح می‌دهند.
اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود، در چیتاپست شما تنها با داشتن کد رهگیری بسته و درج آن در صفحه رهگیری مرسوله چیتاپست می‌توانید اطلاع جامع و کامل در مورد مرسوله خود دریافت کنید.
جریان فراتر از یک کد از اینجا شروع می‌شود که ما در مقاله راهنمای رهگیری مرسوله چیتاپست می‌خواهیم به شما معرفی کنیم.
فرض کنید شما کد رهگیری مرسوله را دارید اما اگر آن را گم کردید؟ یا اگر در محل کار و جای دیگری جا گذاشتید؟ تکلیف چیست؟
چیتاپست همواره به فکر دسترسی آسان و راحتی مخاطبان خود بوده و در این راه گام برداشته تا در هر لحظه مخاطبان احساس رضایت بیشتری داشته باشند و بدین منظور اقدامات زیر را انجام داده است
1- کد رهگیری به شماره تلفن و ایمیل شما هم ارسال می‌شود
2- حتی اگر کد پیگیری را در اختیار نداشتید می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و با دادن اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس، موبایل و ایمیل، قسمتی از آدرس و کد ملی و… اطلاعات سفارش خود را دریافت کنید.
فوق العاده نیست؟ 

راهنمای رهگیری مرسوله در چیتاپست به صورت آنلاین

گام اول

در دست داشتن کد رهگیری مرسوله:

شماره رهگیری بسته، کد ۱۲ رقمی است که به هنگام ارسال بسته از طرف چیتاپست صادر می‌شود و برای شما پیامک شده است.

 

گام دوم

مراجعه به صفحه رهگیری مرسولات در سایت چیتاپست:

صفحه رهگیری چیتاپست

برای ورود به این صفحه اینجا کلیک کنید.

گام نهایی

کد رهگیری مرسوله را در کادر مورد نظر وارد کرده و روی دکمه رهگیری کلیک کنید.

به این ترتیب می توانید اطلاعاتی از وضعیت ارسال بسته خود را مشاهده کنید. (مشابه تصویر زیر)

رهگیری آنلاین بسته

امنیت کد رهگیری مرسوله چیتاپست

از گذشته تا بحال روش های کلاهبرداری بسیاری با کد رهگیری مرسولات انجام شده است.

در گذشته هر شخصی که کد پیگیری مرسوله را در اختیار دارد صاحب مرسوله بود! حتی اگر این کد از مکانی نامعلوم به دست کلاهبردار رسیده باشد و اسم و فامیل شخص دریافت کننده را نداند با درج این کد در بخش رهگیری مرسولات می‌توانست به تمامی اطلاعات هویتی دست یابد و خود را جای صاحب مرسوله جا بزند.
اینگونه کلاهبرداری ها بیشتر در صفحات فروشگاه های اینستاگرامی و… که برای به نمایش گذاشتن ارسال محصولات خریداری شده مشتریان، فاکتور و کد رهگیری آنها را به نمایش عموم می‌گذاشتند انجام میگرفت.
فرد کلاهبردار با اطلاع از زمان ورود مرسوله به شهر مقصد، زودتر به اداره پست می‌رفت و با این مضمون که عجله داشته و ترجیح به تحویل حضوری داشته مرسوله را دریافت می‌کرد؛
اما تمامی این تدابیر در چیتاپست پیش بینی شده است و ما در مقاله راهنمای رهگیری مرسولاه چیتاپست میخواهیم به شما بگوییم چیتاپست به هر مرسوله یک کد دیجیتال اختصاص می‌دهد که فقط دریافت کننده نهایی مرسوله آن را به وسیله پیامک یا ایمیل داراست و حتما باید زمان دریافت آن را به سفیر چیتاپست ارائه دهد.
با استفاده از این روش و روش های نوین، چیتاپست همواره تلاش بر حفظ امنیت و حریم خصوصی مخاطبان خود کرده است تا همگان بتوانند بدون دغدغه و نگرانی از این سرویس استفاده کنند.

مغایرت اطلاعات (مشاهده اطلاعات اشتباه در فاکتور)

آمار نشان می دهد در بعضی موارد اطلاعات گیرنده از جمله نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و ایمیل و یا کد ملی و… به صورت اشتباه درج شده که فاجعه بزرگیست! شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد. با این اتفاق گیرنده به درستی شناخته و مرسوله تحویلش نمی‌شود.اگر کمی تامل کنیم حق را به هر دو طرف می‌دهیم.
چیتایورها (سفیران چیتاپست) نمی‌توانند مرسوله را به فردی که مشخصاتش با مشخصات درج شده در فاکتور تطابق ندارد تحویل دهد. از طرفی گیرنده مرسوله هم حق دارد چون آن ها هم مقصر نیستند و اطلاعات توسط فروشنده یا ارسال کننده به اشتباه درج شده، حال پس چاره چیست؟
فرایند حل مسئله در این مورد به این سادگی ها حل نخواهد شد و این داستان شب دراز دارد و تصحیح اشتباه مسیری پر پیچ و خم …
مشکلی تا به امروز حل نشده اما چیتاپست باز هم در این مسیر همراه مخاطبان خودش بوده و خواهد بود.
چیتاپست سرویسی فوق العاده از نظر خدمت رسانی به مشتریان است و این ارزش در بلند ترین گام رسالت ما خواهد بود.
فرض کنید این اتفاق برای شما افتاده، آیا بازهم نگران هستید؟ مسلما خیر، شاید دیگران نگران باشند اما افرادی که از چیتاپست استفاده می‌کنند خیالشان راحت است که تمامی سفارشات (قبل از ارسال) توسط تیم پردازش چیتاپست کنترل می‌شوند و اگر اشتباهی در سفارش بود همان لحظه با خریدار تماس گرفته و اطلاعات صحیح و دقیق را با استفاده از سامانه های اعتبار سنجی ثبت می‌کنند.

روش های ارتباط با پشتیبانی

برای ارتباط با پشتیبان‌های متخصص و حرفه‌ای چیتاپست شما عزیزان می‌توانید با شماره تلفن 02191301030 تماس حاصل فرمایید و با اتصال به تلفن گویا اقدام به ارتباط با پشتیبان و طرح سوال و مشکل خود کنید.
همچنین می‌توانید به نمایندگی های چیتاپست به صورت حضوری مراجعه فرمایید اما حتما توجه داشته باشید که اول باید با شماره تلفن 02191301030 تماس حاصل نمونده و بعد در صورت پیشنهاد پشتیبان اقدام به مراجعه حضوری فرمایید. برای مشاهده لیست نمایندگی های چیتاپست اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

همراهان عزیز وبلاگ چیتاپست امیدواریم شما که این مقاله را خوانده اید از سرویس رهگیری مرسولات چیتاپست استفاده کرده و رضایت داشته باشید و این مقاله رو با دوستان خودتون به اشتراک بگذارید و همچنین اگر نظری دارید لطفا در کامنت ها با ما در میون بذارید.

هرچند که شاید این موارد در بقیه سرویس ها موجود باشد اما هیچوقت مثل چیتاپست همگام با تکنولوژی نبوده و سعی ما کمک به مخاطبان و آسودگی و راحتی آنان بوده است

چه میزان از این مقاله لذت بردید

اشتراک گذاری

چیتاپست

اولین سامانه هوشمند ارسال بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *