جستجوی مقالات

چیتاپست 24 ساعته شد!

ارسال توسط چیتاپست
28 آذر 1402 زمان مطالعه :
2
دقیقه
3
چیتاپست 24 ساعته شد!

چیتاپست که در خرداد 1402 موفق به دریافت مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است، به عنوان سومین اپراتور پست خصوصی کشور، اولین سامانه هوشمند ارسال بسته و یکی از برندهای زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ، سعی دارد که با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها، امکان دسترسی به مدرن‌ترین خدمات پستی را برای مشتریان خود فراهم کند.

از همین رو، چیتاپست به منظور دسترسی آسان‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتر برای مشتریان خود که به دلیل مشغله‌های کاری و روزمره امروزی، امکان مراجعه حضوری به نمایندگی‌های چیتاپست در ساعات اداری را ندارند، اولین شعبه 24 ساعته و شبانه‌روزی خود را در شهر مشهد افتتاح کرده است.

به این ترتیب، مشتریان محترم در هر ساعت از شبانه‌روز و خارج از ساعات اداری نیز می‌توانند به صورت حضوری به این شعبه مراجعه و از خدمات مختلف پستی اعم از دریافت و ارسال بسته استفاده نمایند.

فلسفه وجودی چیتاپست، پاسخ مناسب به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان خود با توجه به تغییرات سبک زندگی افراد است که پیشرفت سریع تکنولوژی و تبدیل شدن سرعت به یک عامل اساسی در زندگی امروزی را می‌توان دلیل آن دانست.

بنابراین، چیتاپست، با هدف افزایش سرعت خدمات‌دهی خود و کاهش زمان ارسال بسته‌‎ها، امکان ارسال بیست و چهار ساعته در این شعبه را نیز فراهم کرده است.

آدرس شعبه شبانه‌روزی چیتاپست:

مشهد، بلوار امام خمینی، امام خمینی 82، پلاک 12

شماره تماس:

05131931

چه میزان از این مقاله لذت بردید

اشتراک گذاری

چیتاپست

اولین سامانه هوشمند ارسال بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *